Snart så

Hejhej!
Känner att det är dags att jag tar tag i mitt bloggande igen. Tanken är ju att folk ska kunna följa mig i USA och nu är det inte långt kvar! Efter lite om och men så är mitt avresedatum satt den 30:e januari, alltså om exakt 3 veckor. Det är känslor blandade med spänning, ångest och stress. Sjukt att jag faktiskt är på väg att göra det här!

Nu om dagarna så försöker jag jobba så mycket jag kan. Ullared, Thailandresan, en nyinköpt iPhone 4s och diverse olika utgifter för Au pair-året har gjort sitt lilla hål i plånboken om man säger så... Men en vecka innan avresa ska jag i alla fall vara ledig så jag hinner förbereda och umgås med alla. Det känns för övrigt så himla bra att världens bästa Sofia också kommer befinna sig på andra sidan jorden i vår så jag inte är helt ensam. Ja, tänkte väl bara visa att jag lever. Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0