Election day!

Oj, så efter jag kommit med min uppdatering. Har massvis med bilder att bomba bloggen med nu. Förra helgen var jättebra hos Mackenzie i Florida och i tisdags kom min fina kärlek hit så jag har varit väldans upptagen hela tiden. Vi firade Halloween i onsdags och gick på NFL-match i söndags. Och idag så är den stora valdagen kommen. Ikväll får vi reda på om Obama sitter kvar eller inte. Eftersom Ohio är en av "svingstaterna" så har vi verkligen blivit bombade med reklamer och kampanjer inför det här valet så det ska faktiskt bli riktigt skönt att det snart är över. Men jag lär säga att jag tycker det är jäkligt coolt att få vara här under valet också så ikväll ska det såklart valvakas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra Anna-dag !
Välkommen till Svedala igen om några veckor.
Saknar bloggen men antar att du har mycket nu. Annika i G

2012-12-09 @ 16:55:21
Postat av: Anonym

Hej måste säga att din blogg har varit till stor hjälp eftersom jag själv funderar på att åka som aupair. Men måste fråga, jag läste att du hade gått ut på krogen men hur fungerar det? Det är väl 21 års gräns i USA?:)

2012-12-10 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0