14 dagar ♥

Se så jag uppdaterar nu. Måste ju ta igen en del känner jag! Idag så är det 14 dagar tills jag får besök igen och nu vill jag inte vänta mer! Snartsnartsnart!
 
Jag jobbade som vanligt imorse och nu är barnen i skolan. Jag måste lära mig att somna i tid på kvällarna känner jag för när man är trött så räcker tålamodet verkligen inte till ibland. Nu på dagen har jag i alla fall samlat lite ny energi först på gymmet och sen med min världsgoda lunch. Den var så god att jag var tvungen att ta kort och skryta lite ;) Broccoligratäng med mozzarellaost, mums! Vem behöver Cheesecake Factory liksom?? (De som känner mig fattar hur mycket jag drev där, inget slår Cheesecake Factory!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0