Horse racing in Kentucky

 
 
Idag så tog min värdfamilj med mig till granndelstaten Kentucky för att se på det Kentucky är kanske allra kändast för (förutom snabbmatsrestaurangen Kentucky Fried Chicken..), nämlingen horse racing. Det var faktiskt inte första gången jag var på det i Kentucky då vi var några tjejer som gjorde det i somras också men det var första gången jag var på "rikemansavdelningen". Där finklädsel är ett måste. Jag var nog en aning udda som gick runt med solbrillor från HM och väska från Forever 21 och satsade inte mer än $2 på varje häst.. haha. Men det var jäkligt kul ändå! Tyvärr så gick jag inte med vinst så det här med att spela på hästar är då i alla fall inget jag tänker satsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0