I'm back

Nu är jag tillbaka i Cincinnati igen och mamma och pappa ska nu sitta på ett plan hem mot Sverige. Det var underbart att få träffa dom igen men tiden tillsammans gick alldeles för fort. Nu får dom åka hem med en massa kramar och hälsningar till alla från mig. Extra många till Nova och Sally och till min dumma syster som stannade hemma för att spela hockey istället.......
 
Och som efter varje besök till en av USA:s alla häftiga storstäder så förbannar jag mig själv lite för att inte ha övervägt matchningarna jag hade i dessa städer, ååh vad häftigt det hade varit att bo där!
 
Fast nääää, jag har min underbara, bästa värdfamilj och hade inte kunnat haft det bättre nån annanstans. När jag kom hem och klev innanför dörren så fick jag direkt en stor kram av min nyblivna 7-åring (och 10 000 pussar av hundarna) och då slog det mig hur mycket jag saknat dom den här veckan. Tiden här rinner iväg så snabbt och tanken på att jag snart kommer lämna dom är för jobbig att ens tänka på. Om man ändå kunde klona sig själv... eller teleportera kanske?

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej! Jag har nu läst din blogg, och börjar fundera på om jag ska åka som au pair efter gymnasiet. Har då lite frågor..
Vad innebär det att man ska ha 200 timmars barnerfarenhet?
Hur mycket engelska behöver man kunna innan, räcker det med lite basic kunskap?
Ha det bra, jag kommer fortsätta följa din blogg, den är inspirerande till att resa ! :)

Svar: Vad kul att höra det! Svarade på din fråga i ett eget inlägg :)
Anna Johansson

2012-10-10 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0