When you look back on your life, you'll regret the things you didn't do more than the ones you did do

 
Jag tog mitt liv till en helt ny spontan nivå idag (höhö) när jag impulsbokade en flygbiljett till Florida till helgen!! Min ekonomi tillåter egentligen inte alls detta men jag tänkte what the heck och gjorde det ändå. Mackenzie går nämligen College utanför Orlando och jag kände att jag verkligen borde ta chansen att åka dit och hälsa på henne. När kommer jag få den chansen igen liksom? Att se och uppleva College-grejjen med henne. Det ska bli såå kul!
 
Den där ekonomiska delen får jag ta tag i senare. Fick dock en annan lättande nyhet idag som också löser en massa så det kommer bli bra allt det här ändå! KRAMPUSSHEJHÖRS

Kommentarer
Postat av: Elisabeth S

Hej!
Nu har jag sett Eva o Hasse framför Vita Huset!
Vill du att vi börjar samla recept på cheescakes tills du kommer hem? Veckotidningarna har recept ganska ofta.
Elisabeth

Svar: Haha, ja men absolut! Det låter jättebra!
Anna Johansson

2012-10-28 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0