Ännu mer DC

Hejheej, idag så gjorde vi det som planerats, museum och Georgetown. Vi besökte Air and Space-museet där vi bland annat fick ta på en sten från månen (vadå coolt?). Vi tog oss på eftermiddagen till Georgetown och visst så var det fint men vi hade nog hellre lagt den tiden på att besöka ett till museum om vi vetat hur det var från början. Så lite synd var det men då vet man det till nästa (?) gång! Sedan hann vi med ännu en memorial-plats innan våra sightseeing-bussar slutade gå (fy så turistiskt man beter sig men vad praktiskt det är ändå..).

Nu så är faktiskt våra få dagar här i Washington tyvärr slut. Det har varit så otroligt intressant och häftigt men ska jag vara ärlig så blir jag samtidigt lite småsur på mig själv (och mamma) för att jag inte såg till att lära mig mer historia mer än fram till proven. Hade vi vetat mer så hade allt blivit ÄNNU mer intressant. Aja, nu ska jag sova och ladda upp inför resan till New York (!!!) imorgon! Godnatt ^^


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att se att ni har det fantastiskt.
The big Apple Är en underbar stad så ha det fantastiskt även där.
Kram till er alla tre från ett regnigt Göteborg :)

2012-09-26 @ 12:51:55
Postat av: mathilda

snygging!

2012-09-26 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0