Onsdag

Efter lite om och men med förseningar och missade flyg så kom mamma och pappa äntligen hit igår! Att det gått nästan 8 månader är svårt att fatta, det kändes som det var igår jag stod och sa hejdå på Arlanda? Men nu har i alla fall de två fullspäckade veckorna börjat :) Idag har vi tagit det rätt lugnt ändå. Medan barnen var i skolan sov jag först lite till (sov så lite på natten eftersom vi kom hit så sent) sedan gick vi runt med hundarna så de fick se området där jag bor och efter det åkte vi för att äta lunch och tog en liten snabbtitt i mallet innan jag började jobba igen. Ikväll hade jag kurs så då fick mamma och pappa roa sig själva med shopping. Planerna imorgon är jobb för mig och vi åker förmodligen ner Downtown under dagen. Förhoppningsvis så kommer det bli ett besök på Cheesecake Factory väldigt snart också, det är ju faktiskt bland det viktigaste som de måste göra här ;) Men nu är det dags för mig att sova. Tänkte bara ge lite livstecken och informera de intresserade att mamma och pappa kom hela vägen fram :) Pussochkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att höra:) Ha nu underbara dagar tillsammans och Emmy lärde Erik och mig också att Cheesecake factory var nödvändigt:) Annika

2012-09-20 @ 17:35:30
Postat av: Elisabeth S

Skönt att höra att de är framme! :) Önskar er några trevliga/rolig/a/sköna/ intressanta veckor!! Hälsa Eva o Hasse!! Elisabeth

2012-09-22 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0