Turister i Washington DC

På uppdrag från mamma så kommer det nu en hälsning hem. Klockan är snart tio och nu är vi på hotellet i Washington och vilar efter en dag fullproppad med sightseeing. Vi har spanat in bland annat Vita huset, Pentagon, US Capitol, Lincoln Memorial, World War II memorial och en massa annat roligt. Imorgon väntar en till heldag här i DC innan vi beger oss till New York på onsdag. Så då har vi planerat in något museum-besök och en tur till populära området Georgetown, resten visar sig!

Vi har ju såklart gått runt som japanerna med systemkamerorna runt halsen men nu bjuds det endast på lite mobilbilder då jag lämnade datorn hemma. Puss :-*


Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Avis! Dit måste jag åka snart :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra!
Anna Johansson

2012-09-25 @ 07:19:16
URL: http://www.breakaway.se/
Postat av: Elisabeth S

Trodde det var Eva och Hans framför Vita Huset. MEN det var ju japaner (så klart). Härligt att se att ni har det bra. Men du Anna, eleverna har eget ansvar för sina studier. Inte föräldrarna. Men jag förstår, historia blir mer intressant ju äldre man blir. Elisabeth

Svar: Haha såklart! Och jag såg nu att jag formulerat mig lite fel. Menade att jag var besviken på att mamma inte heller kom ihåg mer :)
Anna Johansson

2012-09-28 @ 19:28:23
Postat av: Elisabeth S

:) så klart!!! Otroligt vad mycket du får se och vara med om!! Och än är det inte dags att åka hem!
Elisabeth

2012-10-01 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0